1. Betalingsbetingelser:
Netto kontant efter endt arrangement medmindre andet er aftalt. Er der truffet aftale om at få
fremsendt en faktura på en bestilling / arrangement opkræves et faktureringsgebyr på kr. 50,-.
Såfremt betalingsbetingelserne ikke overholdes, pålægges deres konto 1,5% i rente pr. påbegyndt måned, samt kr. 100,- i rykkergebyr.
2. Ændring af couvertantal eller afbestilling:
Antallet kan ændres med op til 10 % INDTIL 4 DAGE FØR arrangementet. Større ændringer skal ske minimum 10 dage før arrangements dato.
Såfremt et selskab møder frem med et mindre antal gæster end forudbestilt, debiteres selskabet for alle couverter. Er der indbetalt depositum fratrækkes hele depositummet.
Sker en ændring / afbestilling mere end 30 dage før arrangement tilbagebetales hele det betalte depositum.
Sker en ændring / afbestilling mellem 14-30 dage før arrangement tilbagebetales 50% af betalt depositum. Skulle der ikke være fremsendt faktura med depositum forbeholder World Cup Hallen
sig ret til at fremsende faktura på antal * kr. 150.
Sker en ændring / afbestilling mindre end 14 dage før arrangement tilbagebetales eventuelt betalt depositum ikke. Skulle der ikke være fremsendt faktura med depositum forbeholder World Cup Hallen sig ret til at fremsende faktura på antal * kr. 150.
3. Ved manglende fremmøde:
Såfremt et selskab udebliver uden afmelding, fremsendes faktura på den fulde pris for arrangementet.
4. Depositum:
Ved forudbestilling forbeholder vi os ret til at fremsende faktura på depositum. Depositummets størrelse vil afhænge af hvilket arrangement der er bestilt, dog minimum kr. 150,- pr. person. Depositum tilbagebetales såfremt afbestilling er sket i henhold til stk. 2.